lauantai 24. helmikuuta 2018

Heipä hei ja hyvää iltaa

Tervetuloa uuteen blogiini lueskelemaan sepustuksia, joita mä tänne harvakseltaan postailen. Arvatenkin saatte kuulla tarinontia kuinka rääkkään emäntää ja muuta perhettä sekä pientä kotitonttua nimeltä Chili, joka muutti meille reilu vuosi sitten. Mä jäin leskeksi Rakkaan Ukkoni Köppelsin sairastuttua ja poistuttua enkelikuoroon. Pentuja meille ei ennättänyt siunaantua, vaikka niitä kovin hartaasti toivoimme. Omien pentujen toivossa mä oon toiminut keinoemona hoitaen Kongia, Kumiporsasta, Sukkaa ja Hanskaa. Siinä mulla on suloinen pentue ja joiden vahtimisessa on aivan täysi työ. Tahtovat olla melko ripeä kinttuisia lapsukaisia en meinaa perässä pysyä, kun ovat alvariinsa omilla teillään. Varsin vilkkaita pentuja ovat etenkin Sukka ja Hanska heitä saa olla jatkuvasti hakemassa takaisin pesään. Kyllä mä oon miettinyt miten kymmenen pennun emo jaksaa pentujensa kanssa, kun nämä neljä tuottaa mulle jo harmaita karvoja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti