keskiviikko 31. lokakuuta 2018

Halloweenia vaan kaikille!

Mä oon siis Chili ja asustelen tämän ihmiseksi itseään tituleeraavan naisen ja hänen perheensä kanssa tätä nykyä. Koiran elämästä pari sanaa tässä talossa se on %¤##"&//%¤ ymmärsittekö syvältä siis
K-18 sanoja you know. Tälläinen koiran pukeminen "kurpitsaksi" juttu ei mahdu mun tajuntaan. Voitteko kuvitella minä vanha herra kurpitsa nuttu päällä tuolla kaikkien kauniiden blondien keskellä ja muka SULONEN?! Ei tule kesää kuulkaa... katu-uskottavuus kärsii ja pahasti. Miten mä nyt niitä pokailen, kun ne nauraa mulle niin et kiemurtelevat maassa. Vedin hupun silmille ettei kukaan tunnista mua. Yhtä naapurin Mauria piti käydä vähän tassulla livauttaa korville, että pahimmat irvailun halut katosi. Ensi vuoden halloweeniksi mä käyn kyllä ostamassa nahkaliivin jos tämä pihi nainen suostuu maksamaan mulle pari koiraneuroa tästä talon vahtina olemisesta. Tarttee varmaan käydä isännän puheilla kyselemässä palkankorotusta, siinä sitä on sitten reilu mies. Makkaralla elettäis jos asuttais sen kanssa eikä olisi tätä räksyttävää naisihmistä samassa taloudessa.
Ei muuta kuin halloweenia vaan kaikille!

Toivottaa Chili






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti